رایگان
قرارداد محرمانگی  یک‌جانبه

قرارداد محرمانگی یک‌جانبه

یکی از مهمترین انواع قراردادهای محرمانگی، قرارداد محرمانگی پیش‌قراردادی است. در این قرارداد به تبیین روابط افراد و حدود تعهدات آن‌ها در رابطه با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌پردازیم. زمانی به انعقاد این قرارداد نیاز خواهید داشت که با فرد یا افرادی جهت مذاکره و شرایط همکاری وارد گفتگو شده‌اید ولی هنوز قراردادی میان شما منعقد نشده است...

آخرین بروزرسانی: 1399/09/24

 

یکی از مهمترین انواع قراردادهای محرمانگی، قرارداد محرمانگی پیش‌قراردادی است. در این قرارداد به تبیین روابط افراد و حدود تعهدات آن‌ها در رابطه با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌پردازیم. زمانی به انعقاد این قرارداد نیاز خواهید داشت که با فرد یا افرادی جهت مذاکره و شرایط همکاری وارد گفتگو شده‌اید ولی هنوز قراردادی میان شما منعقد نشده است. در این مرحله ناگزیر خواهید بود اطلاعاتی از نوع فعالیت و کارتان در اختیار طرف مقابل خود قرار دهید که ممکن است بسیار مهم و گاهی تنها دارایی با ارزش‌تان باشد؛ مسأله‌ای که در دنیای امروزه استارتاپ‌ها بخصوص، زیاد اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی بهترین راهی که می‌توانید از اطلاعات‌تان محافظت کنید ، انعقاد

قرارداد محرمانگی پیش‌قراردادی خواهد بود.

قراردادهای محرمانگی پیش‌قراردادی بسته به اینکه ما برای یکی از طرفین یا هر دوی آن‌ها تعهداتی درنظر بگیریم به قرارداد یکجانبه یا دو جانبه تقسیم می‌گردد.

در قراردادهای محرمانگی پیش قراردادی یکجانبه، ما برای فردی که در واقع گیرنده اطلاعات محرمانه خواهد بود تعهداتی را در نظر می‌گیریم و طبیعتاً ضمانت اجرای تخلف از این تعهدات را هم ذکر خواهیم کرد.

این قرارداد در عین سادگی طیف قابل توجهی از نیازهای شما را در این مرحله مدنظر قرارداده است. با پاسخ‌گویی به سوالات کوتاه و ثبت اطلاعات تکمیلی خود، فایل قرارداد را دریافت نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

در صورت داشتن هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید

021-91070885
تهیه شده توسط بهترین ‌‌ها

آیا این قرارداد مورد نیاز شما نیست و یا در انتخاب آن شک دارید؟

چنانچه به هر دلیلی در انتخاب این قرارداد تردید دارید، می‌توانید با ثبت درخواست خود در قسمت تنظیم قرارداد سفارشی ضمن مشورت با مشاورین حقوقی ما، قرارداد مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سوالات متداول

پرسش و پاسخ

پرسش خود را مطرح نمایید

پرسش شما با موفقیت ثبت شد ، پاسخ از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.