تومان 110,000
قرارداد محرمانه

قرارداد محرمانه

قرارداد محرمانگی با مشاور از مجموعه قراردادهای محرمانگی پر طرفدار است. امروزه نیاز استفاده از دانش مشاوران زبده‌ی هر حوزه بر کسی پوشیده نیست و تقریباً تمام صاحبان حرفه‌های مختلف از مشاوران زیادی برای توسعه ابعاد گوناگون کسب و کار خود بهره می‌برند؛ اما اینکه ما چه اطلاعاتی را در اختیار مشاوران قرار می‌دهیم و تا چه حد عدم افشاء این اطلاعات برای ما حائز اهمیت است از جمله مسائلی است که نیاز به انعقاد قرارداد محرمانگی با مشاوران را روشن می‌کند...

آخرین بروزرسانی: 1398/10/30

قرارداد محرمانگی با مشاور

قرارداد محرمانگی با مشاور از مجموعه قراردادهای محرمانگی پر طرفدار است. امروزه نیاز استفاده از دانش مشاوران زبده‌ی هر حوزه بر کسی پوشیده نیست و تقریباً تمام صاحبان حرفه‌های مختلف از مشاوران زیادی برای توسعه ابعاد گوناگون کسب و کار خود بهره می‌برند؛ اما اینکه ما چه اطلاعاتی را در اختیار مشاوران قرار می‌دهیم و تا چه حد عدم افشاء این اطلاعات برای ما حائز اهمیت است از جمله مسائلی است که نیاز به انعقاد قرارداد محرمانگی با مشاوران را روشن می‌کند.

آنچه که مهم است تا در این قرارداد به آن پرداخته شود توضیح کامل اطلاعات محرمانه، ضمانت اجرای افشای این اطلاعات و شرط عدم رقابت برای مشاور خواهد بود.

در این قرارداد تلاش بر این بوده تا به حداقل‌های مهم و ضروری این نوع قراردادها پرداخته شود. لازم به ذکر است در روند پاسخ‌دهی به سوالات این قرارداد نیاز است در تعیین اصل مورد نظر خود در رابطه با محرمانه بودن اطلاعات، تبیین دقیق مالکیت فکری دستاوردهای قرارداد و ضمانت اجرای تخلف از شرط محرمانگی دقت لازم را داشته باشید.

در پایان لازم به توضیح است که این قرارداد تا حد زیادی نیازهای شما را در این زمینه برطرف خواهد نمود. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، مشاوران ما پاسخ‌گوی سوالات شما خواهند بود.  

در صورت داشتن هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید

021-91070885
تهیه شده توسط بهترین ‌‌ها

آیا این قرارداد مورد نیاز شما نیست و یا در انتخاب آن شک دارید؟

چنانچه به هر دلیلی در انتخاب این قرارداد تردید دارید، می‌توانید با ثبت درخواست خود در قسمت تنظیم قرارداد سفارشی ضمن مشورت با مشاورین حقوقی ما، قرارداد مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سوالات متداول

پرسش و پاسخ

پرسش خود را مطرح نمایید

پرسش شما با موفقیت ثبت شد ، پاسخ از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.